این برنامه صبح روز دوشنبه ۹۸/۶/۱۸غ با یک دستگاه اتوبوس VIP از خیابان گلکار، خیابان وصال به طرف مرز رازی استارت خواهد خورد و از آنجا به طرف مرسین که در جنوب ترکیه و ساحل مدیترانه به راه خواهیم افتاد.
صبح زود سه شنبه ۹۸/۶/۱۹ ماشین را با یک ون ترکیه عوض خواهیم کرد و پس از صرف صبحانه و آماده کردن دوچرخه ها بطرف Tasucu که ۹۳ کیلومتری مرسین هست با پشتیبانی ون رکاب خواهیم زد. ناهار سبک بین راه صرف خواهد شد و شب تو هتل اقامت خواهیم کرد و روز بعد چهارشنبه ۹۸/۶/۲۰ پس از صرف صبحانه به طرف Anamur که ۱۰۳ کیلومتر می باشد حرکت خواهیم کرد باز هم ناهار بین راه

یک ناهار سبک که پیشنهاد می کنم ترکیبی از بیسکویت، خرما، میوه خشک و آب میوه باشد صرف شود تا در رکابزنی بعد از ظهر مشکلی پیش نیاد. باز هم شب هتل خواهیم بود هتل ها ی کنار دریا استخر اختصاصی واسه شنا و آب تنی دارند و بعضی ها سونا و جگوزی هم دارند و اتاق ها ۴ نفری و واسه خانواده ها ۲ نفری هم هست. روز بعد پنجشنبه ۹۸/۶/۲۱ بعد از صرف صبحانه در هتل به طرف Alanya به راه خواهیم افتاد و ۱۱۳ کیلومتر رکاب خواهیم زد که در این مسیر ۲۳ کیلومتر مسیر کوهستانی هست و با توجه به اینکه طول روز ۱۰ ساعت هست میتونیم این مسیر را به راحتی طی کنیم و شب در آلانیا در هتل خواهیم بود و شب از سواحل زیبای آلانیا (مدیترانه) هم استفاده کنیم و برای رکاوری بعد از ۳ روز رکابزنی دو شب در آلانیا هستیم و میتونیم یک روز هم از جاهای دیدنی این شهر استفاده کنیم روز بعد شنبه ۹۸/۶/۲۳ پس از صرف صبحانه بطرف Antalya رکاب خواهیم زد که این مسیر کاملا ساحلی هست و ۱۲۳ کیلومتر می باشد و پس از طی این مسیر به آنتالیا خواهیم رسید و شب در هتل خواهد بود لازم به یادآوری است که هتل آنتالیا سوئیت است و امکان پخت وپز کیس می باشد که میتونیم ناهار بعضی از ناهار و شام را به کمک هم چیزی درست کنیم و زیاد به رستوران نرویم. با توجه به جاهای دیدنی و طبیعت بکر منطقه 4 شب آنتالیا اقامت خواهیم کرد و روزها مسیرهای کوتاه داخل جنگل و کنار سواحل و آب تنی در دریای مدیترانه خواهیم داشت.
روز سه شنبه ۹۸/۶/۲۶ پس از صرف صبحانه بااتوبوس های ترک بطرف قونیه حرکت خواهیم کرد و پس زیارت آرامگاه مولانا و صرف ناهار بطرف کاپودکیا حرکت خواهیم کردو پس از دیدن منظره های سنگی این منطقه در کایسری در هتل اقامت خواهیم کرد و شب هم میتونیم از زیبایی این شهر بزرگ و زیبا استفاده کنیم. فردا روز چهارشنبه ۹۸/۶/۲۷ بطرف Erzurum حرکت خواهیم کرد و شب در ارزروم خواهیم بود و پنجشنبه ۹۸/۶/۲۸ در ارزروم برنامه خرید خواهیم داشت ‌بعد بطرف مرز بازرگان حرکت خواهیم کرد و در مرز ایران- ترکیه اتوبوس را عوض خواهیم کرد و تا اواخر شب در تبریز خواهیم بود.
برنامه بعلت کنسل رزرو هتل ها تا هفتم شهریور ثبت نام خواهد داشت و در صورت تکمیل نفرات برنامه اجرا خواهد شد. برای مشاهده نقشه بزرگتر به این آدرس https://app.37northapps.com/TGC مراجعه فرمایید.