رای به دوچرخه
با عنایت به شروع ثبت نام رسمی از علاقمندان، وظایف ایشان جهت آشنایی و عمل به آنها به شرح ذیل تقدیم می گردد:

- اعتقاد و پایبندی به اهداف و قوانین موسسه.

- شرکت فعال در برنامه ها و جلسات مجمع عمومی.

- رعایت شئونات و موازین جامعه و اخلاق ورزشکاری.

- رعایت و اجرای تصمیمات گرفته شده در آئین نامه های داخلی  و کمیته های مختلف موسسه.

- همکاری با کمیته ها در راستای اهداف، استراتژی و وظایف محوله.

- پرداخت حق عضویت تعیین شده.

لطفا برای مطالعه باقی موارد به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- اطاعت از دستورات هماهنگ کننده و عوامل اجرائی برنامه در همه حال وظیفه افراد شرکت کننده در برنامه است. اگر کسی در این موارد بی توجهی کند بنا به گزارش هماهنگ کننده برنامه از شرکت در برنامه های دیگر محروم خواهد شد.

 

  ضوابط شرایط اعضاء در برنامه ها :

- متقاضیان شرکت در برنامه ها، نسبت به هر یک از برنامه ها (مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای) باید از شرایط آمادگی جسمانی و روحی سالم و مناسب حجم برنامه برخوردار باشند.

-حداقل 2 ساعت مانده به شروع برنامه، کانالهای اطلاع رسانی موسسه را از نظر لغو احتمالی برنامه پایش نمایند.

- متقاضیان شرکت در برنامه های خارج استانی باید در تمرینات گروهی و برنامه ها با دیگر اعضاء متقاضی از نظر قدرت بدنی هماهنگ و تقریبا برابر باشند. دفعات شرکت در برنامه ها و مشارکت در امور جاری برنامه ها ملاک  لازم برای تائید اعضا برای برنامه های برون استانی خواهد بود که این امر بعهده هماهنگ کننده یا کمیته فنی موسسه است.

- پذیرش مسئولیت محوله از طرف هر یک از اعضاء هیات مدیره جهت انجام امور گروه شامل هماهنگی با هیات مدیره و تدارکات برنامه ها و هماهنگی های لازم با کمیته فنی و هماهنگ کننده برنامه رکابزنی.

- در شرایط خاص و بحرانی به درخواست سرپرست برنامه، هیات مدیره یا کمیته فنی (با لحاظ شرایط) تشکیل جلسه مشورتی داده، نظر خود را به سرپرست برنامه ارائه می نمایند.

-  تهیه دوچرخه مناسب و همراه داشتن لوازم ایمنی (کلاه، عینک و دستکش) و لوازم یدکی (تیوب، پمپ باد، لوازم پنچرگیری، لنت و یا لقمه ترمز، زنجیر چرخ، گشواره شانزمان و چراغ عقب و جلو در شب، سیم ترمز و ...)، لباس فصل و کفش مناسب.

- کنترل امور ایمنی نفرات گروه بر عهده هماهنگ کننده برنامه میباشد و در صورتیکه نفرات دارای لوازم ایمنی ضروری نباشند طبق نظر هماهنگ کننده برنامه یا کمیته فنی از شرکت در برنامه محروم خواهند شد.

همیشه دوچرخه

با سپاس از بذل توجه رکابزنان عزیز

  • روابط عمومی