کارت بیمه حوادث ورزشی
ورزشکاران عزیز می تونند بصورت آنلاین از اینجا نیز اقدام به تهیه کارت بیمه ورزشی نمایند و بعد از پرداخت حق بیمه، برگه بیمه حوادث ورزشی خود را چاپ نمایند. دقت کنید که در صفحه اسم باشگاه، طبق تصویر ذیل نام رکاب زنان سبز تبریز را انتخاب نمایید. هزینه صدور این کارت 15000 تومان است. 


در باره لزوم تهیه کارت بیمه ورزشی ا
ز یک مورد عینى صحبت میکنیم؛

آقاى صمد جدیدى، از اعضاى محترم چندى قبل در حین تمرین دوچرخه سواری متاسفانه دچار صانحه شدند و زانوى چپ ایشان آسیب دید.
بعد از اقدامات درمانى معمول و پرداخت بخشى از هزینه هاى از طرف بیمه تأمین اجتماعى، حدود ٤٦٠ هزار تومان نیز خودشان بابت فرانشیز عرف بیمه اى سهم بیمار هزینه کردند.
براى بیمه حوادث ورزشى ایشان اقدام کردیم، در خوشبینانه ترین حالت تصور شخصى مان این بود که بیمه ورزشی حداکثر ٢٥٠ یا ٣٠٠ هزار تومان مبلغ هزینه شده را تقبل خواهند کرد، اما وقتیکه از مسئول مربوطه پیگیر شدیم، گفتند که در کمسیون هیات پزشکى استان حدود ٤٢٠ هزار تومن را تایید کرده و به حسابشان واریز خواهد شد. حدود یک هفته بعد  این واریزی به تائید اقای جدیدی نیز رسید.


بنابراین عزیزان عنایت داشته باشند که بیمه حوادث ورزشى در کنار پرداختى بیمه اصلى درمانى، بخش اعظمى از فرانشیز سهم بیمار را نیز پرداخت مى کند. حالا اگر سابقه تمدید شما بیشتر باشد، این مبلغ بازپرداخت بیشتر خواهد شد و توصیه می شود قبل از انقضا کارت قبلی اقدام به تمدید کارت ورزشی جدید نمایید.


علاوه بر این، اگر طبق تجویز پزشک معالجتان به فیزیوتراپى نیاز داشته باشید، بطور رایگان از این خدمات بهره مند خواهید شد.

برای خواندن ادامه این بحث و چگونگی دریافت کارت بیمه ورزشی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ثبت نام آنلاین کرت بیمه ورزشی

ورزشکاران عزیز می تونند بصورت آنلاین از اینجا نیز اقدام به تهیه کارت بیمه ورزشی نمایند و بعد از پرداخت حق بیمه، برگه بیمه حوادث ورزشی خود را چاپ نمایند. دقت کنید که در صفحه اسم باشگاه، طبق تصویر ذیل نام رکاب زنان سبز تبریز را انتخاب نمایید. هزینه صدور این کارت 15000 تومان است. 

ثبت نام آنلاین

عزیزانی که قادر به تهیه آنلاین بیمه ورزشی نیستند و ساکن تبریز هستند می توانند با این افراد در تماس باشند تا کارت بنام ایشان صادر گردد:

آقای ذکریا اسکندرپور 09144006425

آقای حامد  ناجی   09143165233

آقای بلوری   09144128251

و یا اینکه بطور حضوری در تبریز به دفتر هیات پزشکی استان واقع در باغشمال مراجعه کنید.

با تشکر از توجه عزیزان.